Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Možná jde jen o reakci na trend o kterým se příliš nemluví. Přicházejicí nařízená "elektromobilita" není jen o změněné pohonu ale zároveň jde i kompletní změnu současné představy o vlastnictví aut. Lidová mobilita kterou kdysi nastartoval Henry Ford a Volkswagen s auty "pro každého" tímto končí. Auta budou vzácná a drahá a nakonec jich bude na silnicich jezdit jen zlomek ve srovnání s tím na co jsme zvyklí dnes. Dominovat bude MHD a sdílená auta ve stylu autopůjčovny. A tak nová parkovací místa nebudou již potřeba. A pokud ano musela by být stejně vybavena nabíječkou a to bude výsada jen nejdražších sídel... Průměrný obyvatel Prahy bydlící v širším centru (na) auto mít nebude.

1 0
možnosti
Foto

Tím pádem padne automobilový průmysl. Umíte aspoň jezdit koňmo? ;-D

1 0
možnosti
JS

J51a76n 79S40p64u95r55e47k

22. 10. 2022 16:39

Zde nejde o logiku, nýbrž o ideologii, kdy ve vedení města je politické uskupení, které je proti autům z principu, berou jej jako bezohlednost jedince vůči okolí a hodlají svůj světonázor společnosti touto formou vnucovat.

4 0
možnosti
Foto

Pokud si pamatuji, tak novém stavebním zákonu je nějak zakotvena povinnost u všech novostaveb počítat s místem na parkování. Třeba v podzemí.

3 0
možnosti
JK

1. Experiment není něco, co v mnoha evropských městech už dlouho velmi úspěšně funguje. Tak třeba v slovinské Lublani už řadu let, abysme se nepohybovali jen na tom "Západě"[1].

2. Snížení neznamená, že město bude jenom a pouze pro pěší, znamená to jen posun ve prospěch pěších. Možná, než nějaké české slovo použijete, byste si měl zjistit, co vlastně znamená.

[1]

2 7
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 21,28
  • Průměrná čtenost 765x
Vzděláním ekonom, praxí novinář, nyní šéfredaktor deníku svethospodarstvi.cz, dědeček, stále (bohužel) kuřák, no a tak... 

Seznam rubrik